آموزش مقدمات تنسرفلو (Tensorflow)

مدرس: مسعود کاویانی
190,000 ریال – خرید

تنسرفلو (Tensorflow) یکی از برترین کتابخانه های داده‌کاوی و یادگیری ماشین است که تا به حال به صورت رایگان منتشر شده است. این کتابخانه که توسط شرکت گوگل برای محاسبات مبتنی بر گراف استفاده شد، چند سالی است که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است. با انتشار عمومی این کتابخانه و کاربردهای مختلف مشخص شده برای آن، روند محبوبیت Tensorflow به شدت افزایش یافت و این کتابخانه را جزو برترین کتابخانه های موجود برای داده‌کاوی، یادگیری ماشین و کلا عملیات محاسباتی پیچیده‌تر مبدل کرد.

در این کتابچه سعی داریم با استفاده از مثال‌های ساده (همراه با نمونه کد) مقدمات تنسرفلو را آموزش بدهیم. اشیا مختلف در Tensorflow کدام هستند، چگونه از این اشیا و موجودیت‌ها می‌توان استفاده کرد. توابع مختلفی که به عملیات داده‌کاوی کمک می‌کنند کدام هستند و…

همچنین یک مثال عملی پیاده سازی رگرسیون خطی (Linear Regression) را همراه با نمونه کد آورده ایم تا استفاده عملی از این کتابخانه نیز برای شما روشن‌تر شود. مقدمات Tensorflow برای دانشجویانی است که می‌خواهند مقدمات این کتابخانه را برای عملیات بعدی یاد بگیرند و بتوانند کد‌های نوشته شده با Tensorflow را بفهمند.

محتویات بسته:

» فایل PDF آموزشی مقدمات Tensorflow شامل ۲۷صفحه

» دو فایل آموزشی آشنایی با بعدها و بهینه سازی همراه با کاهش گرادیان (جهت مباحث پیش نیاز و دانشجویانی که قصد دارند دانش عمیق تری داشته باشند)

» نمونه کدهای انجام شده شامل ۴فایل پایتون همراه با فایل های Jupyterآن‌ها

» دو PDF آموزشی جهت نصب Eclips و Jupyter برای آماده سازی ابزارهای Tensorflow

190,000 ریال – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *